100th

Panie i Panowie, oto nadszedł historyczny moment, na Neurofilii pojawił się właśnie okrągły setny post! Dziękuję wszystkim, którzy ze mną wytrwali aż do tej pory i przeczytali chociaż połowę. I obiecuję pisać dalej 😉

A żeby nie było, że w setnym poście nie ma nic ciekawego, to zapraszam na kolejny filmik. Tym razem coś z Of Two Minds – eksperyment psychologiczny ukazujący wpływ grupy na zachowanie jednostki, przeprowadzony w windzie.

Explore posts in the same categories: prywatne

Tagi: , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

2 komentarzy w dniu “100th”

  1. telemach Says:

    Wspaniałe. Smiałem się do późnych godzin wieczornych. A potem śmiech mi przeszedł. Zacząłem się zastanawiać jile autorefleksji jest potrzebne aby ocenić swój własny stopień podatności na manipulację przez grupę. I doszedłem do niewesołych wniosków…

  2. Teloch Says:

    Gratuluje! 🙂

    Ten eksperyment omawialiśmy nawet na zajęciach. Oczywiście, w tym momencie powiem, że ja bym się pewnie nie odwrócił. Ale jak by było naprawdę nikt nie wie 😉


Skomentuj

