
The Economist rozszerza umysł? Nadmuchuje mózg? Powoduje wodogłowie? 🙂
Pomysł ciekawy, ale nie wiem, czy reklama jest skuteczna. Może po prostu nie należę do grupy jej docelowych odbiorców, więc skojarzenia mam, jakie mam. Co nie zmienia faktu, że wizualnie robi wrażenie.
Dodaj do ulubionych:
Polubienie Wczytywanie...
Podobne
Explore posts in the same categories: kultura i nauka
This entry was posted on Lipiec 31, 2008 at 6:18 am and is filed under kultura i nauka. You can subscribe via RSS 2.0 feed to this post's comments.
Tagi: mózg, reklama
You can
comment below, or
link to this permanent URL from your own site.
Lipiec 31, 2008 @ 9:48 am
Economist blow your mind?
Ale wodogłowie też mi się podoba 😛
Sierpień 26, 2008 @ 12:32 pm
niezły motyw,podoba mi się,Pozdrawiam