Mózg w reklamie

The Economist rozszerza umysł? Nadmuchuje mózg? Powoduje wodogłowie? 🙂

Pomysł ciekawy, ale nie wiem, czy reklama jest skuteczna. Może po prostu nie należę do grupy jej docelowych odbiorców, więc skojarzenia mam, jakie mam. Co nie zmienia faktu, że wizualnie robi wrażenie.

Advertisements
Explore posts in the same categories: kultura i nauka

Tagi: ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

2 komentarze w dniu “Mózg w reklamie”

  1. Teloch Says:

    Economist blow your mind?

    Ale wodogłowie też mi się podoba 😛

  2. Redoctober Says:

    niezły motyw,podoba mi się,Pozdrawiam


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s


%d blogerów lubi to: