Konferencja "Neuromarketing i podświadomość"

W dniach 17-18 stycznia w Hotelu Haffner w Sopocie odbędzie się konferencja naukowa poświęcona neuromarketingowi. Wezmą w niej udział zarówno naukowcy, jak też specjaliści od marketingu, czy dziennikarze branżowi. Poza wprowadzeniem do neurokognitywistyki i psychologii świadomości, będzie można dowiedzieć się sporo o technikach reklamy, wpływaniu na podświadome postawy klientów i uzyciu nowych technologii w marketingu. Program konferencji zapowiada się fascynująco, wystarczy spojrzeć na wybrane tytuły wykładów: „Co można powiedzieć o śpiewającym hipopotamie analizując dane psychofizjologiczne”, „Niebezpieczna prędkość: podróż przez szafę ekspedientki, mózg rajdowca i śmieci emeryta” czy „Cała prawda o Mumio i finansach”. Szczegóły dotyczące konferencji na stronie organizatorów.

Explore posts in the same categories: Bez kategorii

Tagi:

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s


%d blogerów lubi to: